2013. január 5., szombat

Heartbreak Library (2008)

Heartbreak Library  /geu namjaui chaek 198jjok/
dél-koreai romantikus dráma
Szereplők:
Lee Dong Wook (Kim Joon Oh)
Eugene (Cho Eun Soo)
Jo Ah Ra (Seon Mi, Eun Soo barátnője)
You Da In (a szomszéd lány)
Ko Su Hee (Paeng "kisasszony")

Egy könyvtárosnő (Eugene) rajtakap egy férfit (Lee Dong Wook), amint éppen a könyveket rongálja. Különös módon, mindegyik könyvből csupán a 198. oldal hiányzik. Kíváncsi lesz, hogy miért tépi ki a lapokat. Kiderül, hogy a férfit váratlanul elhagyta a kedvese, és csak egy cetlit hagyott hátra, amin ez áll: "Minden amit irántad érzek, le van írva a 198. oldalon". A könyvtár nagy és bármelyik könyvben benne lehet a rejtély kulcsa, ezért együtt kezdik el keresni azt a bizonyos könyvet.
Szép film volt. Párszor meg is hatódtam egy-egy jeleneten, de azért a poénok sem hiányoztak. Tetszett, mikor LDW szép komótosan tépkedte ki a könyvek lapjait, mielőtt rajtakapták volna. "Itt lehet fénymásolni? Bocsánat, nem tudtam." :D
Elgondolkoztam rajta, hogy nekünk régen azt tanították, hogy vigyázzunk a könyvtári könyvekre, lehetőleg ne rongáljuk meg őket...nagyon! 
Remélem nektek is tetszeni fog ez a film! A végén a SS501 is dalolászik egyet!!! Jó szórakozást!

Magyar felirat:




13 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Unikornis ennek a filmnek a fordítását is! Nagyon örülök, hogy előtérbe helyezed LDW filmjeit! A leírás alapján nagyon
    tetszik. Gyorsan helyet kell csinálnom a gépemen
    és nézem is!!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jó hobbit sikerült választanom, mert ezzel másnak is örömet szerezhetek. :)
    Alig bírom ki, hogy ne rakjam fel mindjárt a fordítás és javítás után, így lehet, hogy maradt benne pár szépséghiba! Nézzétek el.

    Hát igen, Lee Dong Wook...Örök szerelem!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a film forditását :D :D
    Nagyon jó kis filmeket találok itt :D :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a fordítást, már töltöm is. Megvan a délutáni programom.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen! Remélem tetszeni fog!
    Nekem jó sok délutánra adott programot! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm a fordításod és a leírást. Olyan kíváncsivá tettél, hogy alig várom, hogy nézhessem. Külön köszönet a hobbidért! :) <3

    VálaszTörlés
  7. Köszi a fordítást. Kíváncsian várom a filmet.

    VálaszTörlés
  8. A mellékszál (halál) komor hangulata ellenére ez a film felüdülés volt a lelkemnek.

    A film első másodpercétől az utolsóig mosolyogtam, nagyon tetszett. :) Az I Miss You című soroza után ez tényleg egy kész felüdülés volt.
    Lee Dong Woo játéka nagyon sokrétű és minden karaktert annyira a sajátjáévá varázsol, hogy az ember el sem hiszi, hogy ez csak egy film. Azt hiszem ez a jó színész titka. :)

    Eugene-nel most találkoztam először, de nagyon szimpatikus volt nem csak a karaktere, hanem az egész megjelenése is. Ha látom, hogy valamiben főszerepet fog játszani tuti megnézem.

    Köszönöm szépen az élményt, nagyon értékeltem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eugene=Wonderful Life főszerepe! Bár nem akarom magamat reklámozni, és csak részben az én érdemem a sorozat lefordítása, de ott például nekem nagyon a szívemhez nőtt! Kim Jae Won-nal remek párost alkotnak.

      Törlés
  9. Nagyon szépen köszönöm :) :)

    VálaszTörlés
  10. Szia kedves Unikornis! Nagyon-nagyon megörültem ennek a filmnek, először is LDW miatt, akiért a Scent of a Woman (amit azóta már sokszor újra meg kellett néznem...) óta rajongok nagyon, imádom a hangját, a játékát, zseniális. És Eugene-t is nagyon szeretem, a Wonderful Life-ban és a 3 apa 1 anyában láttam, szerintem fantasztikusan játszik. Annyira kíváncsi vagyok, hogy mit alkotnak ők ketten. Amint lejön a film, rögtön megnézem (hm, bár házimunkázni kellene, na de megvár, nem??) Hálás köszönet a munkádért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brigi, kellemes időtöltést kívánok hozzá! :D

      Törlés
  11. Nagyon szépen köszönöm a fordítást, leszedtem a feliratot. Kíváncsian várom mit hoznak ki ebből.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...